maart 2015 - Reisverslag uit Olst, Nederland van David, Linda en kids - WaarBenJij.nu maart 2015 - Reisverslag uit Olst, Nederland van David, Linda en kids - WaarBenJij.nu

maart 2015

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg David, Linda en kids

08 April 2015 | Nederland, Olst

Nog een goeie 4 maanden en dan vertrekken we met z'n 5-en naar de V.S. :-)
Het enige wat we geboekt hebben zijn de vliegtickets naar LA en vanaf Denver weer vliegtickets naar huis. (en natuurlijk de camper)
Dus zijn we druk bezig met op de kaart en via internet de staten verkennen, welke plaatsen willen we zéker aandoen. Dus de route uitstippelen en een grove planning maken zodat we niet te langzaam, maar ook niet te snel van Los Angeles naar Denver gaan.
Het begint nu allemaal wat concreter te worden en hebben nu wel uitgewerkt waar we ongeveer na week 1, week 2 en week 3 willen zijn.

Week 1:
Los Angeles, http://www.universalstudioshollywood.com/ , Sequoia National Park, Kings Canyon NP, Las Vegas
Week 2:
Zion NP, Grand Canyon NP North, Monument Valley, Black Canyon of the Gunnison NP
Week 3:
Rocky Mountains Colorado NP, Elith Gardens https://www.elitchgardens.com/ , Denver

Natuurlijk zijn er tussen de nationale parken ook steden en bewoonde gebieden, zodat we niet alleen máár in the middle of nowhere zitten.

Het is ruim gepland met mooi uitloop in de laatste week. Dus als we eerder in de weken ergens langer willen blijven kan dat. En iets overslaan kan natuurlijk ook prima. We willen de laatste dagen kamperen, wandelen, zwemmen in de Rocky Mountains boven Denver.

O o o o wat hebben we er allemaal zin in. En wat is het leuk zo'n hele zondag met z'n allen boven de kaarten, boeken, laptop te hangen om allerlei dingen uit te zoeken en te oriënteren. En wat fijn dat kinderen ook enthousiast mee denken. Met hun 7, 9 en 12 jaar kunnen ze al goed hun bijdrage aan de voorbereidingen leveren